Drodzy Goście, dbamy o Wasze bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo naszych gości i personelu jest dla nas bardzo ważne, dlatego stosujemy się do wszystkich zaleceń wydawanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego oraz obecnych przepisów prawnych.

Jesteśmy świadomi zagrożeń związanych z ostatnimi wydarzeniami na świecie, dlatego powzięliśmy wszelkie środki ostrożności związane z ochroną bezpieczeństwa naszych gości.

  • Postępujemy i będziemy postępować zgodnie z aktualnymi wytycznymi krajowych instytucji odpowiedzialnych za ochronę zdrowia (GIS, MZ).
  • Personel naszego hotelu został przeszkolony zgodnie z wytycznymi służb sanitarnych oraz posiada niezbędną wiedzę, by zadbać o bezpieczeństwo Gości (zgodnie z zaleceniami GIS dla branży hotelarskiej).
  • Po każdym gościu pokoje są gruntownie wietrzone, powierzchnie oraz sprzęt w pokoju i łazience dezynfekowane za pomocą odpowiednich środków.
  • Na bieżąco na terenie Hotelu dezynfekujemy klamki, uchwyty, włączniki światła, poręcze, telefony, ogólne toalety, recepcję.
  • W recepcji, w toaletach, w restauracji są do dyspozycji płyny dezynfekcyjne dla Gości hotelu.
  • Zwiększyliśmy częstotliwość wymiany powietrza w budynku i zwiększyliśmy częstotliwość wietrzenia pomieszczeń ogólnych.
  • Ograniczyliśmy czas meldowania oraz wymeldowania do niezbędnego minimum, w tym celu miej przygotowane dane do faktury lub rachunku, jeśli nie podano przy rezerwacji. Jeśli masz jakieś pytania możesz się skonsultować telefonicznie lub drogę e-mail.
  • Umożliwiamy zakup jednorazowych maseczek oraz rękawiczek na recepcji.
  • Umożliwiamy płatności bezdotykowe np. BLIK.
  • Umożliwiliśmy zamówienia posiłków do pokoju lub na wynos w celu konsumpcji na świeżym powietrzu.
  • Wprowadziliśmy zakaz przebywania w hotelu osób niezakwaterowanych.
  • Zgodnie z zaleceniami GIS sprzątamy pokoje jedynie na życzenie gościa.
  • Dezynfekujemy po każdym użyciu sprzęt wypożyczany (kajaki, rowery) naszym gościom.
  • Możesz zamówić sprzęt rekreacyjny dostępny w naszej wypożyczalni drogą e-mail i uzyskać porady gdzie warto się wybrać na wycieczkę/spływ/spacer.
  • Przygotowaliśmy jeden pokój jako izolatorium w którym będzie można czasowo odizolować osobę w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych.
  • Gość jest zobowiązany przed zakwaterowaniem złożyć oświadczenie na temat swojego stanu zdrowia.

Dlaczego my?

  • Jesteśmy małym, kameralnym hotelem, posiadającym tylko 25 pokoi.
  • Jesteśmy położeni na obrzeżach miasta, z dala centrum, bez tłumów, blisko lasu, nad samym jeziorem
  • Do hotelu należy 2 ha terenu, z linią brzegową, gdzie każdy może znaleźć własną, spokojną oazę,
  • Sąsiadujemy z Puszczą Piską, największym kompleksem leśnym na Mazurach, miejsce idealne na spacery.
  • Hotel jest hotelem blisko natury – nie tylko ze względu na szereg ekologicznych rozwiązań stosowanych na co dzień, ale także z powodu swego otoczenia – przyroda jest tutaj na wyciągnięcie ręki. 
  • Wszystkie posiłki przygotowujemy sami, w restauracji hotelu – nie korzystamy z zewnętrznego cateringu.
  • Zapewniamy atrakcje na miejscu, dzięki czemu nie ma potrzeby w ich poszukiwaniu opuszczać terenu hotelu.

Przezorny zawsze ubezpieczony ?

Zapraszamy serdecznie do wypoczynku w naszym hotelu

#KeepCalmWashYourHands


Voucher kwotowy z podarunkiem +10 %

Dzięki zakupowi nie tylko zagwarantujesz sobie wypoczynek nad jeziorem w super cenie ale jednocześnie pomożesz nam przetrwać w tych ciężkich czasach gdy cała branża hotelarska i turystyczna stanęła się w miejscu!

Voucher uprawnia posiadacza do rezerwacji pobytu w hotelu Joseph Conrad przez okres 12 miesięcy od daty zakupu.
#WspierajPolskąTurystykę
#WspierajPolskieHotele

Więcej »

voucher

Regulamin uzupełniający hotelu Joseph Conrad podczas pandemii COVID-19

  1. Osoby w kwarantannie, u których zdiagnozowano w organizmie wirus COVID-19 oraz osoby o wyraźnych oznakach choroby takich jak: uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu mają zakaz zakwaterowania w hotelu.
  2. W pomieszczeniach ogólnodostępnych poruszamy się zakrytymi ustami i nosem.
  3. Trzymamy odległość 1,5 m od innych gości hotelowych.
  4. Zamówienia z restauracji są wydawane tylko i wyłącznie do pokoi lub na zewnątrz.
  5. Suszarki w pokojach zgodnie z zaleceniami GIS są wyłączone z użytku, należy zabrać własną.
  6. Zgodnie z zaleceniami GIS sprzątamy pokoje jedynie na życzenie gościa, w tym celu należy wywiesić zawieszkę „Proszę posprzątać pokój”.
  7. Zgodnie zaleceniami GIS w hotelu nie mogą przebywać osoby niezakwaterowane.
  8. Na recepcji hotelu mogą przebywać jednocześnie maksymalnie 3 osoby.
  9. Zalecamy regularnie i dokładnie myć ręce wodą z mydłem lub korzystać z płynów to dezynfekcji udostępnionych naszym gościom w pomieszczeniach ogólnodostępnych.

Procedury postępowania w przypadku podejrzenia u gościa zakażenia koronawirusem

  1. W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu zgłoś się na recepcję, a następnie do najbliższego oddziału zakaźnego, celem konsultacji z lekarzem, poprzez udanie się tam transportem własnym lub powiadomienie 999 albo 112.
  2. Kontroluj swój stan zdrowia. Mierz temperaturę, zwróć uwagę na to, czy kaszlesz albo czy masz trudności z oddychaniem. Ogranicz kontakt z innymi.
  3. Jeśli masz pytania, wątpliwości, zadzwoń na infolinię Narodowego Funduszu Zdrowia: 800 190 590.
  4. Nie daj się panice. Dbaj o siebie i swoich bliskich.