FAQ

faq

Jakie są dane kontaktowe hotelu?

Hotel Joseph Conrad, Aleja Turystów 11, 12-200 Pisz, recepcja@hotelconrad.pl, tel. +48 87 423 04 59, Numer konta: ING Bank Śląski PL 0410 5018 0710 0000 2316 2745 76

Jakie są dane firmy?

Nazwa firmy: Ośrodek Żeglarstwa i Turystyki Wodnej Camp Pisz Marek Łachacz, Aleja Turystów 11, 12-200 Pisz, NIP: 8490006438, REGON: 790133640

Jakie typy pokoi oferuje hotel Joseph Conrad?

Hotel udostępnia pokoje jednoosobowe, dwuosobowe (standard i deluxe), trzyosobowe, czteroosobowe studio oraz nowoczesne domy na wodzie.

Czy hotel oferuje widok na jezioro?

Tak, wiele pokoi oraz domy na wodzie posiadają widok na Jezioro Roś.

Czy można wynająć cały hotel wyłącznie dla grupy?

Tak, hotel można zarezerwować na wyłączność m.in. podczas wesel czy dużych wydarzeń.

Jakie wyposażenie mają pokoje?

Wyposażenie pokoju zależy od kategorii. Wszystkie nasze pokoje posiadają: łazienkę, prysznic, czajnik, suszarkę, ręczniki, zestaw do herbaty, wodę, telewizor, moskitierę.

Czy w pokojach jest Wi-Fi?

Tak, internet bezprzewodowy jest dostępny w każdym pokoju.

Czy można zamówić duże łóżko?

Tak, przy rezerwacji można zgłosić życzenie dużego łóżka.

Czy są dostępne łóżeczka dziecięce?

Tak, za 30 zł/dobę można wynająć łóżeczko.

Czy małe dzieci nocują bezpłatnie?

Tak, dzieci do 3 lat nie są objęte opłatami za pobyt.

Czy hotel jest przyjazny zwierzętom?

Tak, hotel akceptuje zwierzęta; dopłata wynosi 30 zł/doba.

Jakie są godziny zameldowania i wymeldowania?

Zameldowanie od 15:00, wymeldowanie do 12:00.

Czy parking jest bezpłatny?

Tak, parking dla gości jest w cenie pobytu.

Jak zarezerwować pokój?

.Rezerwacji można dokonać online, telefonicznie lub mailowo.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za pobyt?

Tak, wystawiamy fakturę na życzenie klienta podczas rezerwacji lub przy zameldowaniu. Pamiętaj, że zgłosić nam chęć otrzymania faktury VAT przed przyjazdem do hotelu oraz wpłatą zadatku..

Jak zgłosić chęć przedłużenia pobytu?

Zgłoszenie w recepcji do godziny 10:00 w dniu wyjazdu. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

Czy możliwy jest późny check-in?

Tak, po wcześniejszym zgłoszeniu (dodatkowa opłata 50 zł).

Czy obowiązuje cisza nocna?

Tak, od godz. 22:00 do 6:30 na terenie hotelu i mariny.

Jakie oferujecie formy płatności?

Za pobyt można płacić kartą, gotówką, przelewem lub online.

Jak można anulować rezerwację?

Ogólne zasady anulacji można znaleźć na stronie hotelconrad.pl/regulamin. Proszę zwrócić uwagę w przypadku rezerwacji pobytu w naszym hotelu za pośrednictwem różnego rodzaju portali i platform rezerwacyjnych warunki rezerwacji tam obowiązujące mogą znacznie odbiegać od postanowień regulaminu. W takim wypadku odmienne postanowienia warunków rezerwacji obowiązujących na portalach i platformach rezerwacyjnych zastępują odpowiednie zapisy regulaminu.

Gdzie znajdę regulamin hotelu?

Regulamin dostępny online hotelconrad.pl/regulamin oraz w recepcji hotelu i mariny.

Czy obiekt jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych?

Część pokoi oraz restauracja są dostępne dla osób z ograniczoną mobilnością.

Jak wygląda procedura zameldowania online?

Możliwe jest wcześniejsze zameldowanie przez panel rezerwacyjny.

Czy w hotelu jest restauracja?

Tak, restauracja „Smuga Cienia” specjalizuje się w mazurskich oraz klasycznych potrawach z wykorzystaniem regionalnych przysmaków..

Jak wygląda obsługa w restauracji?

Restauracja oferuje obsługę kelnerską oraz dania wydajemy a la carte.

Jakie są godziny otwarcia restauracji?

Restauracja czynna jest od 14:00 do 21:00, bar od 10:00 do 22:00

Czy śniadania są wliczone w cenę pobytu?

To zależy od wykupionej oferty. Oferta podstawowa ma śniadania wliczone w cenę.

Jakie są godziny wydawania śniadań?

W tygodniu 07:00-10:00, w weekend 08:00-10:30.

Czy menu restauracji uwzględnia diety?

Tak, możliwe są dania dla alergików i na życzenie np. wegańskie.

Czy w restauracji jest taras widokowy?

Tak, oranżeria i taras mają panoramę na jezioro Roś.

Czy organizujemy imprezy okolicznościowe?

Tak, hotel przygotowuje wesela, chrzty, komunie, konsolacje, jubileusze oraz firmowe meetingi.

Jakie napoje są w restauracji?

Soki, lemoniady, kawa, herbaty, regionalne piwa, wyselekcjonowane wina, mocny alkohol.

Czy restauracja ma certyfikaty kulinarne regionu?

Tak, należy do Dziedzictwa Kulinarnego Warmii Mazur Powiśla

Jakie udogodnienia mają dzieci?

Plac zabaw, gry planszowe, gry plenerowe, bilard, tenis stołowy, animacje podczas wydarzeń rodzinnych.

Czy można zamówić tort na uroczystość?

Tak, hotel przygotowuje specjalne wypieki i torty okolicznościowe. Opcjonalnie możemy podać kontakt do zaprzyjaźnionej cukierni.

Czy możecie pomóc w dekorowaniu sal?

Tak, konsultant weselny pomaga przy stylizacji i dekoracjach. Wszystkie szczegóły ustalisz z nim na początku współpracy.

Czy można odbyć ślub w plenerze?

Tak, hotel oferuje śluby nad jeziorem i w brzozowym zagajniku.

Czy hotel organizuje poprawiny?

Tak, organizujemy grille, brunche, pikniki i obiady.

Kim jest konsultant ślubny?

To osoba, która wspiera w planowaniu, wyborze dekoracji i organizacji wydarzenia.

Czy dla gości weselnych są rabaty?

Tak, goście weselni otrzymują zniżki na noclegi i przedłużenie pobytu.

Czy organizowane są rejsy statkiem?

Tak, hotel organizuje rejsy po jeziorze dla grup zorganizowanych statkiem o napędzie kołowym.

Czy hotel posiada własną marinę?

Tak, port mieści się tuż przy hotelu.

Jakie atrakcje są dostępne na terenie mariny?

Slip, wypożyczalnia kajaków, łodzi, strefa relaksu z plażą, leżakami, hamakami.

Czy można bezpłatnie cumować łódź w czasie pobytu w restauracji?

Tak, dla klientów restauracji cumowanie jest darmowe.

Czy marina obsługuje łodzie rezydencjalne?

Tak, rezydenci mogą zarezerwować stałe miejsce postojowe.

Jak wygląda zaplecze techniczne mariny?

20 miejsc cumowniczych; sanitariaty, slip do wodowania, parking, miejsce na ognisko i grill.

Jakie atrakcje wodne oferuje hotel?

Windsurfing, kajaki, łodzie na wiosłach, deski SUP.

Czy dzieci mogą korzystać z kajaków i sprzętu wodnego?

Wyłącznie za zgodą i pod opieką opiekunów i zgodnie z zasadami bezpieczeństwa.

Jak zgłosić organizację rejsu grupowego?

Telefonicznie lub mailowo, możliwa rezerwacja z wyprzedzeniem.

Czy hotel prowadzi szkolenia kulinarne?

Tak, dla firm oraz gości indywidualnych.

Czy można odbyć warsztaty tematyczne w hotelu?

Tak, np. warsztaty kulinarne, fotograficzne, team building, warsztaty sommelierskie

Czy hotel posiada sale konferencyjne?

Tak, nowoczesne powierzchnie grupowe (do 320 m²) z możliwością podziału na mniejsze sale szkoleniowe (sala I: 80 m2, sala II: 130 m2, sala III 110 m2) za pomocą ścian mobilnych.

Czy hotel organizuje imprezy team building?

Tak, aktywności nad jeziorem, ogniska, regaty, szkolenia sportowe.

Jakie udogodnienia dla biznesu oferuje hotel?

Strefa business center, sala konferencyjna, projektor, flipchart, nagłośnienie, parking.

Czy hotel jest położony w cichej okolicy?

Tak, hotel leży nad jeziorem na obrębie miasta.

Czy hotel można odwiedzić z rowerem?

Tak, do hotelu wiedzie ścieżka rowerowa, dostępna jest przechowalnia rowerów i jak i wypożyczalnia rowerów.

Jakie atrakcje dla turystów oferuje hotel?

Rejsy statkiem, wypożyczenie rowerów, kajaki, SUP, windsurfing, ogniska, wycieczki piesze, gry plenerowe, zabiegi SPA NA WODZIE, masaże, jacuzzi, sauna, bilad, tenis stołowy.

Czy hotel organizuje spływy kajakowe?

Tak, organizujemy spływy kajakowe rzeką Pisą dla grup i turystów indywidualnych.

Czy można otrzymać mapę okolicy?

Tak, mapy okolicy i szlaki dostępne są w recepcji.

Czy można zamówić voucher na pobyt?

Tak, na stronie hotelu i przez recepcję.

Na jaki okres ważności wystawiane są vouchery?

Zwykle 12 miesięcy — szczegóły na voucherze.

Czy vouchery można spersonalizować?

Tak, wybierasz kwotę, pakiet usług, okazję.

Jak wygląda realizacja vouchera?

Wystarczy podać kod lub okazać voucher przy rezerwacji.

Czy oferujecie pakiety romantyczne?

Tak, możliwy jest voucher na romantyczny weekend, SPA NA WODZIE, kolację.

Jakie są przykładowe wartości voucherów?

Zakres od 50 zł do 3300 zł w zależności od oferty.

Czy dostępne są vouchery na restaurację?

Tak, voucher może obejmować kolację lub wybrane menu.

Czy można otrzymać voucher w formie elektronicznej?

Tak, wyślemy na email lub drukujemy na życzenie.

Czy dostępne są vouchery na usługi SPA NA WODZIE na wodzie?

Tak, voucher może obejmować masaże, zabiegi, jacuzzi, sauny.

Czy w SPA NA WODZIE obowiązuje rezerwacja?

Tak, zalecana wcześniejsza rezerwacja.

Jakie zabiegi oferuje SPA NA WODZIE?

Masaże relaksacyjne, masaże lecznicze, fizjoterapia, pielęgnacja ciała, sauna fińska, infrared, jacuzzi.

Czy w SPA NA WODZIE jest widok na jezioro?

Tak, SPA NA WODZIE posiada niesamowity widok na jezioro, gwarantujemy cudowne zachody słońca.

Czy są limity czasowe korzystania ze SPA NA WODZIE?

Tak, czas sesji dobierany jest indywidualnie według harmonogramu.

Czy oferujecie pakiety SPA NA WODZIE dla par?

Tak, pakiet relaksacyjny dla dwojga można za pomocą naszej strony bądź telefonicznie, mailowo.

Czy możliwa jest rezerwacja SPA NA WODZIE na wybrany dzień?

Tak, prosimy kontaktować się z recepcją hotelu.

Czy w SPA NA WODZIE dostępne są zabiegi twarzy?

Tak, oferta zabiegów obejmuje pielęgnację twarzy.

Czy organizujecie integracyjne wyjazdy firmowe?

Tak, wyjazdy, szkolenia, eventy tematyczne dla firm.

Czy możecie zorganizować event w stylu żeglarskim?

Tak, hotel i marina oferują liczne wodne atrakcje.

Jakie aktywności sportowe można uprawiać?

Kajakarstwo, windsurfing, jogging, jazda rowerem, pływanie na desce SUP, pływanie w wpław.

Czy możliwe jest zamówienie śniadania na wynos?

Tak, po wcześniejszym zgłoszeniu w recepcji, przynajmniej dzień wczesniej.Tak, po wcześniejszym zgłoszeniu w recepcji, przynajmniej dzień wczesniej.

Czy hotel realizuje zamówienia na specjalne okazje?

Tak, można domówić kolację, tort, kwiaty, dekoracje na pokój.

Czy hotel posiada specjalne oferty sezonowe?

Tak, aktualnie dostępne na stronie w „Oferty”.

Czy hotel oferuje rabaty za dłuższy pobyt?

Tak, przy dłuższych rezerwacjach oferujemy indywidualne zniżki.

Czy hotel organizuje konferencje branżowe?

Tak, posiadamy zaplecze konferencyjne dla różnych branż.

Czy można wypożyczyć rowery w hotelu?

Tak, rowery są dostępne w sezonie.

Czy hotel udostępnia leżaki i hamaki?

Tak, na plaży i w strefie relaksu przy marinie.

Czy hotel realizuje indywidualne zamówienia menu?

Tak, zwłaszcza na eventy, wesela i spotkania firmowe.

Czy hotel zapewnia sprzęt audio-video?

Tak, dostępny jest podczas eventów, szkoleń i wesel.

Czy w hotelu jest miejsce dla  obozów sportowych, jogi, pilates?

Tak, hotel jest idealnym miejscem na takie wyjazdy, dysponujemy dużą przeszkloną salą konferencyjną oraz terenem zielonym gdzie mogą odbywać się zajęcia przy dobrej pogodzie.

Wyżywienie na życzenie zapewniamy dania wegańskie i wegetariańskie. Po praktyce jogi można skorzystać ze SPA na Wodzie, wybrać się na spacer po Puszczy Piskiej lub posiedzieć z książką przy kominku lub w przeszklonej oranżerii.

  Czy w hotelu można zorganizować warsztaty malarskie lub wystawy malarskie i wydarzenia kulturalne?   

Tak, hotel dysponuje centrum konferencyjno-wystawienniczym o dużej powierzchni z możliwością podziału i łączenia sal, przeszklenia i detale wnętrz współgrają z takimi wydarzeniami. Hotel często współpracuje z Muzeum Ziemi Piskiej przy organizacji dużych koncertów i wydarzeń.

Czy hotel organizuje konferencje medyczne?

Tak, hotel organizuje dużo różnorodnych konferencji medycznych. Cyklicznie współpracujemy z branżą medyczną i organizujemy szkolenia dla lekarzy, szkolenia dla pracowników służby zdrowia, firm medycznych. Hotel współpracuje również z fundacją „Lekarze na rzecz  lekarzy”.

Czy w hotelu można organizować kursy tańca?

Tak, duża sala z możliwością łączenia oraz nagłośnieniem sprawia, że każdy warsztat tańca będzie przyjemnością.

Czy hotel organizuje imprezy sylwestrowe z pakietem pobytowym  

Tak, co roku można skorzystać z gotowych pakietów Sylwestrowych z balem, ponadto w trakcie roku można skorzystać z pakietów: walentynkowych, z okazji dnia Kobiet,  wielkanocnych, majówkowych, pakietów na długi weekend czerwcowy i sierpniowy.

Czy w SPA na wodzie są ręczniki?  

Tak, w SPA na wodzie są ręczniki, kosmetyki (szampon, żel pod prysznic, pianka do mycia twarzy) oraz szafki gdzie bezpiecznie można przechować swoje rzeczy.

Czy do jacuzzi w SPA na wodzie można zamówić napoje i przekąski?  

Tak, ale możesz to zrobić tylko w naszej restauracji Smuga Cienia. Nie ma możliwości dokonać zamówienia z restauracji z zewnątrz.

Czy podczas przyjęcia weselnego można mieć własny alkohol?  

Tak, ale obowiązuje opłata korkowa w wysokości 30zł/osoba dorosła, w cenie opłaty zapewniamy lód i coolery do chłodzenia napoi zimnych. Można również przywieźć alkohol dzień wcześniej w celu schłodzenia.

Czy można zamówić  spacer po Puszczy Piskiej z przewodnikiem?  

Tak, w tym celu skontaktuj się z recepcją i sprawdź jakie są dostępne terminy i warunki. Warunki różnią się w zależności od długości, formy dojazdu i ilości osób?

Czy hotel jest energooszczędny?   

Tak, w każdym pokoju znajdują się wysokiej jakości kosmetyki hotelowe w butelkach z dozownikiem wielokrotnego użytku. Pokoje i ręczniki są sprzątane na życzenie gości. Hotel posiada fotowoltaikę, pompy ciepła, oświetlenie solarno-wiatrowe, w sanitariatach żeglarskich odzysk szarej wody i wiatraki poprzeczne z magazynem energii. Oświetlenie zastosowane w pokojach i częściach wspólnych jest oświetlenie LED.

Czy są dostępne jakieś bezpłatne atrakcje na terenie hotelu dla gości?   

Tak, dla naszych gości na nadbrzeżu przygotowaliśmy leżaki,  ławki  oraz hamaki w brzozowym zagajniku. W Sali konferencyjnej możesz pograć w bilard i tenis stołowy. Na recepcji możesz wypożyczyć przeróżne gry planszowe, książki w wielu językach oraz książki z twórczością Josepha Conrada.

Czy po wymeldowaniu mogę jeszcze gdzieś popracować zdalnie?   

Tak, jeśli mamy dostępną salę konferencyjną możesz z niej skorzystać. Opcjonalnie zapraszamy do naszej przeszklonej oranżerii lub przy dobrej pogodzie na taras. W tym czasie możemy przechować Twoje bagaże.

Jadę transportem publicznym, jak mogę dostać się do Hotelu?   

Polecamy kontakt z recepcją, która poda numer na taxówkę lub zamówi ją dla Ciebie.

Najczęściej
zadawane
pytania

Frequently Asked Questions