Szanowni Państwo!
Liczymy na współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu, który reguluje zasady dokonywania rezerwacji, pobytu w hotelu, anulowania rezerwacji, płatności za rezerwację i ważności rezerwacji i służyć ma zapewnieniu spokojnego pobytu Państwa w naszym Hotelu.
I.
- Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 w dniu przyjazdu do godziny 12.00 w dniu wyjazdu.
- Jeśli gość nie określił czasu pobytu przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- W hotelu można się zameldować od 14:00 do 24:00. Zameldowanie późniejsze należy zgłosić recepcji hotelu minimum jeden dzień wcześniej. Dopłata za późne zameldowanie wynosi 50 zł.
II.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w rezerwacji Gość powinien zgłosić w recepcji do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
- Niezgłoszenie chęci przedłużenia pobytu i pozostawienie rzeczy w pokoju później niż do godz. 12:00, traktowane jest jako automatyczne naliczenie następnej doby- jeśli hotel posiada wolne miejsca na dzień bieżący. Jeśli hotel nie posiada w danym dniu wolnych miejsc, rzeczy gościa zostają komisyjnie zdeponowane.
- Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
III.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet, jeśli nie upłynął okres, za który uiścił opłatę.
- Osoby niezameldowane w Hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7.00 do godziny 22.00.
- Dzieci w wieku do lat 3 nocują bezpłatnie, jeżeli śpią na łóżku rodziców. Dzieci w wieku od lat 4 są liczone jako pełnopłatne.
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących usług Gość jest proszony o bezzwłoczne zgłoszenie się do recepcji.
- Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić czy drzwi zostały zamknięte oraz pozostawić klucz na recepcji.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju zniszczenia lub uszkodzenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności i innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeśli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu w recepcji.
- Parking hotelu jest niestrzeżony, hotel nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie samochodu lub innego pojazdu należącego do gości. Gość w przypadku uszkodzenia lub utraty samochodu pozostawionego na niestrzeżonym parkingu hotelowym powinien bezzwłocznie powiadomić recepcję oraz policję.
- Przedmioty pozostawione przez wyjeżdzającego gościa w pokoju hotelowym będą przechowywane przez miesiąc od dnia wymeldowania. Pozostawione przedmioty gość może odebrać na recepcji bądź umówić kuriera na swój koszt aby odebrał zagubione przedmioty.
IV.
- Rezerwacji pobytu można dokonać poprzez:
- Stronę internetową Hotelu i silnik rezerwacyjny na stronie się znajdujący
- Wypełnienie i podpisanie formularza rezerwacji na stronie internetowej Hotelu i przesłanie go do Hotelu w formie elektronicznej,
- Wysłanie zamówienia na pobyt w formie pisemnej, faksem lub w formie elektronicznej (e-mail),
- Telefoniczne zamówienie pobytu,
- Osobiste, pisemne potwierdzenie rezerwacji w Recepcji Hotelowej, osobisty wynajem pokoju hotelowego bezpośrednio w Recepcji hotelowej (tzw. rezerwacja bezpośrednia z ulicy).
- Warunkiem koniecznym dla dokonania wiążącej prawnie Hotel rezerwacji jest uiszczenie przez rezerwującego pobyt Gościa zadatku w wysokości, co najmniej 30% całkowitej wartości rezerwowanego pobytu.
- Zadatek, o którym mowa powyżej, winien być uiszczony na rzecz Hotelu w formie przelewu bankowego, e-przelewu, gotówki lub w formie obciążenia karty kredytowej za pisemną zgodą Gościa Hotelowego.
- Zadatek winien być wpłacony w terminie podanym przez Hotel w ofercie pobytu, potwierdzeniu rezerwacji, wiadomości e-mail, bądź uzgodnionej telefonicznie z pracownikiem Hotelu.
- Aby otrzymać Fakturę VAT za zaliczkę na podatnika prowadzącego działalność gospodarczą (posiadającego nr NIP) należy podać dane firmy w tytule przelewu zaliczki bądź przesłać taką informację na adres recepcja@hotelconrad.pl
- Za datę dokonania zapłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego Hotelu JOSEPH CONRAD. Wpłaty: numer rachunku bankowego ING Bank Śląski 0410 5018 0710 0000 2316 2745 76
- Rezerwacja nie zostanie dokonana skutecznie w przypadku braku wpłaty zadatku w określonym powyżej terminie, bądź braku środków na karcie kredytowej.
- W przypadku osobistej, pisemnej rezerwacji pobytu hotelowego potwierdzenie rezerwacji następuje poprzez wpłatę, co najmniej 30 % zadatku gotówką do kasy Recepcji lub poprzez płatność kartą kredytową.
- W przypadku osobistego wynajmu pokoju hotelowego bezpośrednio w Recepcji hotelowej (tzw. rezerwacja bezpośrednia z ulicy), Gość jest zobowiązany opłacić cały pobyt z góry gotówką lub kartą kredytową. W tym przypadku nie stosuje się formy „zadatku”.
- Informujemy, że zgodnie z Regulaminem Joseph Conrad** okres rozliczeniowy w Hotelu wynosi 7 dni, co oznacza, że każdy Gość przebywający w Hotelu powyżej 7 dni jest zobowiązany do uiszczenia należności za wykorzystany pobyt i usługi w terminie 7 dni od daty rozpoczęcia pobytu. Hotel rezerwuje sobie, w uzasadnionych przypadkach, prawo do wystąpienia z prośbą do Gościa Hotelowego o podwyższenie wysokości zabezpieczenia kredytowego na Jego karcie kredytowej lub o wcześniejsze uiszczenie należności za usługi hotelowe.
- Rachunek za pobyt powinien zostać uregulowany z góry lub przed planowanym terminem zakończenia pobytu, aczkolwiek z zastrzeżeniem, że okres rozliczeniowy jest nie dłuższy niż 7 dni.
- Korzystanie z dodatkowych świadczeń hotelowych na zasadach „kredyt Hotel” (rachunek na pokój) jest możliwe po zgłoszeniu obsłudze restauracji, lub recepcji chęci otwarcia rachunku.
- Naliczanie wartości rezerwowanych usług hotelowych następuje zgodnie z obowiązującym w dacie dokonania rezerwacji Cennikiem Hotelowym i/lub Ofert Specjalnych.
V
- W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu Gość zostanie obciążony opłatą za rezygnację z pobytu w wysokości:
- 0 % wartości rezerwowanego pobytu w przypadku rezygnacji z pobytu na 30 dni i więcej przed planowanym przyjazdem
- 50 % wartości rezerwowanego pobytu w przypadku rezygnacji z pobytu pomiędzy 29-tym a 15–tym dniem przed planowanym przyjazdem
- 100 % wartości rezerwowanego pobytu w przypadku rezygnacji z pobytu na mniej niż 15 dni przed planowanym przyjazdem lub braku przybycia bez anulowania rezerwacji.
- Różnica pomiędzy dokonaną wpłatą z tytułu rezerwacji a opłatą za rezygnację, (jeśli taka wystąpi) zostanie zwrócona Klientowi w formie przelewu na wskazany przez niego rachunek bankowy.
- Opłata za rezygnację będzie potrącana z kwoty wpłacanego zadatku lub z kwoty opłaconego pobytu, względnie pobrana z karty kredytowej. Na pozostałą część opłaty za rezygnację z pobytu, (jeśli taka wystąpi) zostanie wystawiona odrębna faktura i przesłana na adres korespondencyjny Gościa.
- Anulowanie rezerwacji dla celów dowodowych powinno być dokonane w formie pisemnej, faxem lub pocztą elektroniczną.
VI
- Pragniemy zwrócić uwagę naszych Szanownych Gości na fakt, że w przypadku rezerwacji pobytu w naszym hotelu za pośrednictwem różnego rodzaju portali i platform rezerwacyjnych warunki rezerwacji tam obowiązujące mogą znacznie odbiegać od postanowień niniejszego Regulaminu rezerwacji. W takim wypadku odmienne postanowienia warunków rezerwacji obowiązujących na portalach i platformach rezerwacyjnych zastępują odpowiednie zapisy niniejszego Regulaminu.
- Intencją Hotelu jest zawsze polubowne rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z realizacją niniejszego Regulaminu i realizowanymi przez Hotel świadczeniami. W przypadku niemożliwości osiągnięcia porozumienia pomiędzy Hotelem a Gościem w jakiejkolwiek sprawie, Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów jest wyłącznie Sąd Rejonowy w Piszu.
Dyrekcja Hotelu Joseph Conrad
Regulamin uzupełniający hotelu Joseph Conrad podczas pandemii COVID-19
- Osoby w kwarantannie, u których zdiagnozowano w organizmie wirus COVID-19 oraz osoby o wyraźnych oznakach choroby takich jak: uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu mają zakaz zakwaterowania w hotelu.
- W pomieszczeniach ogólnodostępnych poruszamy się zakrytymi ustami i nosem.
- Trzymamy odległość 1,5 m od innych gości hotelowych.
- Zgodnie z zaleceniami GIS sprzątamy pokoje jedynie na życzenie gościa, w tym celu należy wywiesić zawieszkę „Proszę posprzątać pokój”.
- Zgodnie zaleceniami GIS w hotelu nie mogą przebywać osoby niezakwaterowane.
- Na recepcji hotelu mogą przebywać jednocześnie maksymalnie 3 osoby.
- Zalecamy regularnie i dokładnie myć ręce wodą z mydłem lub korzystać z płynów to dezynfekcji udostępnionych naszym gościom w pomieszczeniach ogólnodostępnych.
Procedury postępowania w przypadku podejrzenia u gościa zakażenia koronawirusem
- W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu zgłoś się na recepcję, a następnie do najbliższego oddziału zakaźnego, celem konsultacji z lekarzem, poprzez udanie się tam transportem własnym lub powiadomienie 999 albo 112.
- Kontroluj swój stan zdrowia. Mierz temperaturę, zwróć uwagę na to, czy kaszlesz albo czy masz trudności z oddychaniem. Ogranicz kontakt z innymi.
- Jeśli masz pytania, wątpliwości, zadzwoń na infolinię Narodowego Funduszu Zdrowia: 800 190 590.
- Nie daj się panice. Dbaj o siebie i swoich bliskich.